Do wtryskiwaczy commonrail zaliczamy:
wtryskiwacze cewkowe Common Rail BOSCH, DELPHI, DENSO

Proces sprawdzenia wtryskiwacza polega na:

  • demontażu na części,
  • weryfikacji wszystkich elementów przy pomocy mikroskopu cyfrowego,
  • wstępnej wycenie kosztów naprawy.

Po wstępnej wycenie kontaktujemy się z klientem przedstawiając przewidywane koszty naprawy.

Regeneracja wtryskiwacza polega na:

  • myciu wszystkich elementów wtryskiwacza w myjkach ultradźwiękowych,
  • wymianie uszkodzonych części i uszczelnień na nowe, oryginalne części BOSCH,
  • montażu podzespołów zgodnie z technologią i przy zastosowaniu specjalistycznych urządzeń,
  • regulacji dawek przy użyciu narzędzi do III fazy BOSCH,
  • przeprowadzeniu testu komputerowego na stole probierczym BOSCH EPS 200 i EPS 815 z wydrukiem protokołu badania obejmującego:
    • badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza z pomiarem przelewu,
    • badanie dawki wtrysku i przelewu przy pełnym obciążeniu,
    • badanie dawki wtrysku przy częściowym obciążeniu,
    • badanie dawki wtrysku na biegu jałowym,
    • badanie dawki pilotażowej,
    • nadanie IMA kodu (kodu klasyfikacji wtryskiwacza).
  • dodatkowe badanie na DIESEL TECH DS2i z wyznaczeniem kodu CRi dla wtryskiwaczy DELPHI (immakod),
  • drukowanie protokołu z testu wtryskiwacza.

Wtryskiwacze cewkowe Common Rail Denso

Proces sprawdzenia wtryskiwacza polega na:

  • myciu końcówek wtryskiwacza w myjce ultradźwiękowej,
  • czyszczeniu termiczno – chemicznym przy użyciu gorącego detergentu ( 80 °C ),
  • pomiarze obwodu elektrycznego,
  • teście objętościowym i rozpylania na urządzeniu DIESEL TECH DS2,
  • drukowaniu protokołu z testu wtryskiwacza.

Ze względu na brak dostępności niektórych części wtryskiwaczy DENSO nie jest możliwa ich pełna regeneracja, a jedynie czyszczenie i testowanie.

 

projekt

Zapisz się do naszego newslettera

Chcę dostawać newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować).

FreshMail.pl
 


Zapisz się do naszego newslettera

FreshMail.pl